DET COOLA: way out west.

 
 
Vissa har 2000:- andra inte.
Jag och Annie ska funktionära på Way out west och
jag SVÄMMAR ÖVER AV PEPPEN PÅ ALLT COOLT VI SKA SE OCH HÖRA.
Tänkte att vi måste synka vilka band vi vill se? hehe? så här kommer min
lista vad jag absolut inte får missa i bokstavsordning med länkar och så kan
väl du skriva lite kommentarer? lägga till och ta ifrån?
 
Både om ni ska dit eller inte tycker jag ni ska kika in WOW-spellistan på spotify.
 

ALABAMA SHAKES !!!!!!
AZEALIA BANKS !!!!!!!
BEACH HOUSE  !!!!!!!!!
CAT POWER
DANNY BROWN !!!!!!!!!!!
GOAT
GRIMES
(HÅKAN HELLSTRÖM)
JAMES BLAKE
(JUNIP)
KENDRICK LAMAR !!!!!!!!!!!!!!!!
THE KNIFE SHAKING THE HABITUAL SHOW !!!!!!!!!!!!!!
(MIGUEL)
NEIL YOUNG & CRAZY HORSE
RODRIGUEZ !!!!!!!!!!!!
(SHOUT OUT LOUDS)
TAME IMPALA !!!!!!!!!!!!!
THE ROOTS  !!!!!!!!!!!
UNKNOWN MORTAL ORCHESTRA !!!!!!!!
 
 
_LO
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0