DET COOLA: snabba skor

 
 
Det är dags att ta bladet från munnen, ta tjuren vid hornen och ägget från hönan.
Vi behöver prata om snabba skor.
 
Detta är ett ämne som kommer upp då och då, mig och Annie emellan, men som vi snabbt
får lämna då det råder för starka känslor, hos båda parter, över detta (fantastiska) plagg. Jag behöver
inte ens nämna vem som tycker vad, då det redan står skrivet i stjärnorna för alla att se.
(Och nu när jag och Annie är tusentals mil ifrån varandra kan jag ta upp debatten igen)
 
Allt började vid 13 års ålder med döskalle-vans, detta byttes snabbt till (alldeles för stora) converse, vilket sedan skulle återgå till (skate-)vans, dessa byttes till vintern ut mot tunga docs och nu, flera resor senare, står man här med platta, ledsna fötter som inget annat än hungrar efter ett par lätta, fotriktiga, snabba och dödscoola snabba skor. Nu återstår bara det stora valet; vilka ska det bli?
 
(Om någon springer över ett par blinkande par får ni gärna skicka ett mail till
[email protected])
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
_LO
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Alltså. De ba, låt oss ha ett hål i sulan, det blir coolt...............................................

VI BEHÖVER PRATA OM DET HÄR LO.

2013-01-05 @ 18:40:46
URL: http://klubbenn.blogg.se
Postat av: FAVORITLOUISE

MEN DET ÄR JU COOLT. KOM IGEN GRANNY.

2013-01-05 @ 18:42:43
URL: http://klubbenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0