MJAUVOFFMU

 
Mitt allra sorgligaste.
 
I November skaffade jag mig en katt. Mamma sa att det var bra när man mår dåligt, att det skulle vara bra för mig. Det var det finaste och läskigaste, säkert som att skaffa barn.
 
Han heter Figaro är 8 gubbår, är himla kräsen och autist. Han älskar att hoppa fram från under soffan, fånga ens fötter och trycka nosen mot fönstret.
 
För några veckor sedan åkte han och jag till Skåne. Resan gick jättebra och han tyckte det var jättespännande att komma till systers hus. Sista dagen innan vi skulle åka tillbaka till Göteborg sprang han ut när veden skulle hämtas in och sen dess har han varit borta.
 
Vi satte ut mat, var ute och ropade, polisanmälde. Men jag fick till slut åka tillbaka till västkusten och nu sitter jag här i min lägenhet, med sötaste nosavtrycken på fönstren och storbölar.
 
_LO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0