DET COOLA: frågor och svar.

 
 
 
Gud vad roligt att ni tycker om bloggen och att
ni har hört av er med frågor och pepp!

Jag tänkte sammanställa en liten frågestund på direkten
och om ni har några frågor når ni oss på
[email protected] &
[email protected]
 
 
Hej. Jag undrar vad du skulle ta med dig till en öde ö, 5 saker, max.
Hmm, du skriver du men jag antar att du menar ni. Jag och Annie skulle ta med
 
°Saker att göra vin med.
°Avocadokärnor
°Fet verktygslåda
°Eldstål (eller klarar du utan Annie? om så vore tar vi med boyz istället)
°Madrasser
 
Då skulle vi gjort upp en helt ny värld, där allt gott finns.
Morgondopp och strandfest varje dag.
 
Could you imagine having an interracial relationship?
Alla dagar i veckan!
 
Do you talk openly about sex with all of your friends?
läs svaret ovan.
  
Vad gör du en vanlig tråkig grå dag om du inte får gå ut?
Hmm, Annie, jag tror att folk tror vi är en och samma person!
Vi skulle tagit på skönaste pyjamasen, gjort apelsinglass att ha till nybakad kladdkaka, bäddat ner oss i sängen
och tittat på Downton Abbey.
  
Har du fått en 30-års kris än?
Många gånger om!
  
Jag måste bara fråga, har du och Joakim haft sex?
Inte vad jag vet..
 
Något du önskar att du vetat när du just tagit studenten?
Vit bomullsklänning är inte din stil Louise, din guldråttfärg på håret gör sig inte i page och hästlugg,
man ska inte försova sig på studenten och bjud ALDRIG släkt på på pappas sida. Inklusive pappa.
 
Du har tidigare skrivit att du är med i Miljöpartiet. Vilken politisk fråga tycker du är viktigast?
Uppmärksamt att du har kunnat läsa det mellan raderna! Skola, vård, omsorg och jämlikhet.
 
Hvorfor har du ikke lange negler?
Jag har psoriasis och sen lagar jag för mycket mat för att det någonsin skulle kunna vara fräscht. Annie har dock långa, fina och glittriga.
 
Höll du på med några fritidsaktiviteter när du var yngre, som pianolektioner eller ridning till exempel? Kram
Kram tillbaka! Jag höll på med gitarr, piano, bågskytte, aikido, körsång, fotboll och knäbasket. Annie var scout.
Jag hatar scouter.
 
Saknar du Stockholm mycket?
Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Klubbenn </3 STHLM
 
Tar du resten Annie?
 
_LO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0